27 November 2010

skema soalan SPM tahun gajah



Secara jujur, aku dah malas nak hupdate belog lagi hari ni. sebabnya dah dua entri aku buat arini. Tapi ade pulak satu makcik comel ini dah tag aku, so marilah kita sama-sama menunaikan tanggungjawap ini. Semua soklan akan dijawap berdasarkan skema peperiksaan SPM tahun gajah. ok, itu tipu.

Baik lah cik dotdot, dengar baik2 ya.

01. what's your middle name?
aaron aziz. sebab nama wa MUHAMMAD AMAR AARON AZIZ AIZAT BIN ABDULLAH.kehkeh

02. how big is your bed?
king size bed. boleh main lontar peluru ngan bini

03. what are you listening to right now?
dengar lagu Negaraku. cepat berdiri tegak!


04. what was the last thing you ate?
malam tadi tak makan ape-ape la. mogok lapar.haaaaa


05. how is the weather right now?
skang ni nyaman je kat sini. sebab sekarang musim bunga. tunggu la musim luruh nnt

06. who was the last person you talked to on the phone?
lecturer. nak bagitau die yang saya rindu dekat die. ok, itu tipu 

07. what is the first thing you notice in the opposite sex?
cantik dan cute 

08. favourite type of food?
ape-ape pon makan. janji bukan ikan bilis mentah.fobia

09. do you want children?
oh, nak le. nak 3 pasangan kembar!

10. what do you drink?
air yang halal dan yang halal-halal belaka

11. fave holiday?
mana-mana pon pergi, janji hepi. jom oliday!

12. favourite season?
mestilah musim mengawan.hahha


13. have you ever cried over a boy?
pernah.pernah.tyme saya berebut choki2 ngan pakcik

14. last movie you watched?
entahla. tgk pon lima tahun sekali kott. paling last cite Lagi-lagi Senario 

15. what books are you reading?
tak baca pon. saya buta hurufff
 
16. piercings?
ade.ade.kat kepala.eh? boleh jadi wali tak??haha.tipu je la

17. favourite movie(s)?
semua muvie yang best kecuali 2 ALAM Dr Rozmey tu

18. what are you doing before filling this out?
makan.makan.makan 

19. have you ever loved somenone?
tak remaja la kalau tak bercinta

20. are you hiding something from someone?
ade kot

21. first thing you thought about this morning?
nak tau ade sarapan ape hari ni. lapar kot
 
22. favourite hangout?
lepak-lepak kat mekdi smpi subuh 

23. 3 things/persons you cannot live without?
laptop aku, handet dan keluarga.ahah

24. what are you afraid of?
takutkan Allah.sobs.sobs.sobs 

25. what are your nickname?
kan dah cakap tadi. aaron la

-KERTAS SOALAN TAMAT-

p/s:cik dotdot, saya curi gamba awk satu.hehe.sori

note::selamat membaca ye cik dotdot


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...