21 September 2010

sila baca kalau anda BERANI

sekali-sekala menulis blog (menaip sebenarnye...haha) pada awal2 pagi camni style jugak kan. suasananye tenang je...sejuk....feelingnye laen sket. maybe sebab aku ni jarang tido waktu2 camni kot. hehe. i mean tabiat tido awal contohnya pukul 10.00malam (tapi kadang2 miss jugak...ish2). tambah2 pula sekarang aku kat lokasinye cukup strategik di kelilingi hutan belantara...so memang rase tropika laa. pe aku merepek nih.....yela, jarang 'berjaga' waktu camni kan.. i'm not a morning person melaenkan terpaksa...


pagi2 camni sesuai untuk aku muhasabah diri sket. hehe. ala2 tazkirah subuh gitu. hihi..tapi belum subuh lagi


kalau nak teruskan membace, teruskan niat anda. kalau bosan, padan muke......boooooooooooooooooo.............


hehe.


and the list goes here......tentang aku sket2..... :D


1- aku ni jarang dengar radio. so tak follow sangat ape lagu2 terbaru mase kini..tapi, sekali aku terdengar lagu tu kat mane2 dan aku rase lagu tu best gile, aku cepat2 donlod dan dengar lagu tu berulang2 kali...layan abes laaaa...kalau time tu kat umah plak, aku cepat2 tulis tajuk lagu tu. cam wat list la bende2 yang aku nak donlod bile aku free nanti. hehe. sebab aku ni mmg pelupa sket. bile dah bukak web nk donlod nanti, blur plak nak donlod ape. n lagu tu tak semestinye lagu yang latest.. lagu yang dah lame tapi aku tak pernah dengar n sekali dengar tros cam best, layannnnnn je..... sampai rumet aku pun tegur nape dengar lagu ni je...hahaha...


2- aku boleh tak makan nasik langsung untuk seminggu or dua minggu. tapi kene replace dengan makanan laen cam maggi dan sewaktu dengannye. kite kan orang melayu. so bagi sesetengah orang tu tak boleh tak makan nasik dalam sehari tu. mesti kene makan nasik jugak. aku tak kesah......hehe..hari2 makan maggi pun bole asalkan perut ni kenyang....


3- aku lagi suke shopping gune duit yang dikeluarkan dari wallet sendiri. hehe. bagus tak aku. tak menyusahkan puan ibu dan encik ayah. lagi feel kalau kite beli barang tu gune duit sendiri. so, aku lebih appreciate barang tu sebab duit sendiri kan. tapi kalau dah sengkek, mintak ngan encik ayah jugak...aku lagi suke encik ayah bagi je duit tu kat aku n aku bayar sendiri. kirenye cam duit tu aku punya lah sebab encik ayah dah bagi kat aku...hahaha (same jugak...paw encik ayah lagi...hehe).


4- aku dah dua kali delete blog. konon2 dah malas nak updet. tapi bile pikir2 balik, disebabkan frenster dah jadi sengal2 ubi, blog yang aku dah ade ni je menjadi medium aku still keep in touch ngan kawan2 sekolah dulu2. dan juga untuk meluahkan isi hati.ye tak? aku dah malas layan frenster skrang.. sori la kalau komen2 tu aku tak reply...hehe. siyes frenster dah sengal. aritu aku dapat komen lucah dari kawan aku. kawan aku pempuan lak tuh. takkan lah die nak wat cam tu kan...die lagi baek dari aku tau..(haha...). terkejut jugak aku dapat bende2 cam tu. bende ni jugak jadi kat orang len. so, memang banyak komen spam r skrg...ramai yang dah bertukar ke facebook. add la aku. search Muhammad Amar Aizat Abdullah


5- aku tak suke pegi mane2 sorang diri. huhu...rase cam aku dah takde kawan je.. tapi sekali-sekala kene independent jugak. tak boleh depends pada orang len sangat kan. aku berjaye buang perasaan ni sket2..cayalah....kalau takat nak turun pegi kedai tu takde teman pun takpe...bukan ade hantu pon


............erk. aku malas dah nak taip panjang2. sambung laen kali je yerp. :D


till then.





note::xkenal maka x cinta


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...