08 February 2011

mereka memang gilalah!

kah kah kah
nak gelak puas-puas ni. hahha
actually aku arini hepy sebab dapat kenekan member-member aku
nak tau mende nye? jom

 budak ni aku rasa tang MATA tu yang sama kot.hahha



yang ni tentu-tentu la style dorang bercakap. memang sama gagap



yang ni kan, mempunyai minat yang sama. apa dia? renung-renungkan. kehkeh



aku rasa la, mamat ni mempunyai warna kulit yang sama kot.haha


dan sebelum aku dikena kan oleh mereka-mereka sekalian,
baik aku siap-siapkan buat aku punya.haha. terbaik




TAPI
apakan daya
ku sangka panas hingga ke petang, 
rupanya hujan ditengah hari

ade jugak nak kene ini budak yang memandai2 edit ni!
haha




note::ape pon, tengs kerana buat aku gelak sampai kencing dalam seluar. haha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...